Veelgestelde vragen

  • Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar wil daar nog iets aan toevoegen, kan dat? Helaas is het niet mogelijk om zelf nog een product toe te voegen wanneer de order al geplaatst is. Wel kan ik dit voor jou doen, stuur een email naar koeksplace@gmail.com als je nog meer producten wilt toevoegen aan jouw order. Mits deze natuurlijk op voorraad zijn. De factuur wordt dan aangepast en de restantbetaling zal dan per overmaking per bank moeten voldaan voor levering. 

  • Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen? Klik op wachtwoord vergeten dan ontvang jij een email in jouw mailbox en kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Mocht je toch nog problemen hebben bij het inloggen stuur dan een email naar koeksplace @gmail.com Ik geef binnen 24 uur antwoord op al jouw vragen. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren? Dit kan wel, maar moet wel zo snel mogelijk doorgegeven worden via koeksplace @gmail.com want bestellingen worden altijd binnen 48 uur verwerkt en verstuurd. 

  • Kan ik een bestelling plaatsen voor iemand anders? Bijvoorbeeld als de bestelling een cadeau is? Ja hoor, dat kan. Bij jouw bestelling kun je bij het afleveradres een andere naam en adres intikken. 

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen? Jahoor dat kan, ophalen op afspraak is mogelijk. (m.u.v. feestdagen en vakanties). Het afhaaladres is Kemphaanstraat 21 te Landsmeer. (géén bezoekadres)

© 2017 - 2020 Koek's Place | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel